Thursday, November 8, 2012

Andmekandjad.

Milliseid oled kasutanud? millised on sinu arvutis?
Ma olen kasutanud mälupulka, CD-sid, DVD- sid. Ma ei tea täpselt missugune kõvaketas minu arvutis on.







Millised on sinu kogemused erinevate andmekandjatega? st kas on olnud probleeme mahuga, kiirusega, andmete säilimisega, leidmisega jne.
Mul pole andmete säilitamise ja leidmisega probleeme tekkinud, aga mul on tekkinud kõvaketta mahuga. Vahepeal on arvutis olnud liiga palju faile ja mänge niiet pidin hakkana kustutama. 
Milliseid andmeid oled andmekandjatele salvestanud? millised on olnud suuremad asjad, mida oled salvestanud?
Ma olen kunagi ise ka kirjutanud arvutis CD-le filme peale ja laule. Kõige suuremad ajad, mida ma olen salvestanud on arvatavasti mõned suuremad programmid või mängud. Olen ka salvestanud asju mälupulgale. 




No comments:

Post a Comment